MENU
Jesteś tutaj: BLOG Marketing Jak przyciągnąć ruch do strony internetowej Twojej firmy?

Jak przyciągnąć ruch do strony internetowej Twojej firmy?

10:12, dnia 20 lipiec 2022r.
Kategoria:Marketing
490
0

Jak sprawić, by Twoja strona internetowa została znaleziona i była często odwiedzana? Promowanie witryny firmy było kiedyś bardzo łatwym procesem. Upewniłeś się, że Twoja strona internetowa ma...

Spis treści:
  1. Jak sprawić, by Twoja strona internetowa została znaleziona i była często odwiedzana?
    1. Najpierw treść na stronie internetowej
    2. Spraw, aby odwiedzający twoją witrynę byli na tyle zadowoleni, aby polecali Cię innym.
    3. Udostępnij witrynę internetową

Jak sprawić, by Twoja strona internetowa została znaleziona i była często odwiedzana?

Promowanie witryny firmy było kiedyś bardzo łatwym procesem. Upewniłeś się, że Twoja strona internetowa ma kilka słów kluczowych i że słowa kluczowe znajdują się we właściwych miejscach dla wyszukiwarek i to wszystko.

Ale na początku „światowa sieć” bardzo przypominała model Układu Słonecznego z klasy naukowej – kilka planet krążących wokół Słońca.

Teraz jest zupełnie inaczej, gdy słowa kluczowe nie mają znaczenia, a Twoja witryna konkuruje z całą Drogą Mleczną pełną witryn internetowych, blogów i forów.

Co więc możesz zrobić, aby Twoja witryna wyróżniała się niczym Gwiazda Polarna? Skorzystaj z poniższej listy, aby znaleźć sposoby na przyciągnięcie potencjalnych klientów do strony Twojej firmy.

Najpierw treść na stronie internetowej

1) Treść to nie tylko król; to cały sąd. Daj swoim klientom powód do odwiedzenia, upewniając się, że jest tam coś dla nich – produkty lub informacje, których szukają.

2) Miej wezwanie do działania na każdej stronie. Wyjaśnij odwiedzającym, czego chcesz, aby zrobili, czy to zapisując się do newslettera, czy kupując produkt.

3) Spraw, aby Twoje treści były łatwe do udostępniania. Dołącz widoczne przyciski udostępniania w swoich treściach, aby ułatwić innym udostępnianie treści na Facebooku, LinkedIn, Google, Pinterest itp.

4) Jeśli to możliwe, napisz i opublikuj quizy na swojej stronie. Po przeanalizowaniu liczby udostępnień społecznościowych ponad 100 milionów artykułów z okresu 8 miesięcy, okazało się, że 8 z 10 najczęściej udostępnianych artykułów to quizy.

5) Quizy nie działają? Stwórz infografikę. Bardzo łatwo się nimi dzielić!

6) Rozważ posty gości w innych witrynach, które również obsługują Twój rynek docelowy. Link powrotny z takiej witryny z dużą liczbą obserwujących może być prawdziwym sukcesem.

7) Użyj wskaźników, takich jak Google Analytics, aby przeanalizować, w jaki sposób użytkownicy Twojej witryny wchodzą w interakcję z Twoją treścią i dowiedzieć się, w jaki sposób możesz dostosować treść, aby zwiększyć współczynnik konwersji.

8) Stwórz regularny newsletter e-mailowy – i zapewnij odwiedzającym Twoją witrynę możliwość zapisania się do niego na wszystkich stronach Twojej witryny biznesowej.

9) Oferuj wartości na swojej stronie internetowej, które odnoszą się do Twojej firmy i przemawiają do Twojego rynku docelowego. Mogą to być programy partnerskie, książki i polecane linki.

10) Więcej pomysłów na oferowanie wartości dodanej: zaoferuj bezpłatny e-book w swojej witrynie. Jego rozmiar nie ma znaczenia, jeśli dostarczasz go za darmo. Upewnij się, że jest napisany specjalnie dla idealnego klienta – i upewnij się, że odwiedzający witrynę wiedzą, że mogą przekazać innym e-booka.

11) Upewnij się, że Twoja strona internetowa jest przyjazna dla wyszukiwarek.

12) Upewnij się, że każda strona Twojej witryny biznesowej jest odpowiednio zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania.

13) Zwróć szczególną uwagę na tworzenie metatagu opisu. Jest to opis Twojej strony internetowej, który zwykle wyświetla się w wynikach wyszukiwania. Im lepiej jest napisany, tym większe prawdopodobieństwo, że Twoja strona zyska kliknięcie.

14) W razie potrzeby użyj fragmentów rozszerzonych na swoich stronach. Fragmenty rozszerzone dostarczają potencjalnym odwiedzającym Twoją witrynę szczegółowych informacji o Twoich treściach w wynikach wyszukiwania Google – informacji, które mogą spowodować, że klikną oni Twoją stronę, a nie kogoś innego.

15) Regularnie aktualizuj swoją witrynę. Wyszukiwarki uwielbiają świeże treści.

16) Sprawdzaj regularnie linki na swojej stronie internetowej firmy, aby upewnić się, że wszystkie działają. Skorzystaj z bezpłatnego narzędzia do sprawdzania linków, takiego jak Online Broken Link Checker.

Spraw, aby odwiedzający twoją witrynę byli na tyle zadowoleni, aby polecali Cię innym.

17) Spraw, aby Twoja witryna internetowa była godna zaufania. Upewnij się, że masz opublikowaną politykę prywatności i pełne informacje kontaktowe, używaj pieczęci biznesowych i ustawienia prywatności, aby zweryfikować te informacje dla odwiedzających Twoją witrynę. Jeśli przetwarzasz płatności, uzyskaj Certyfikat SSL i korzystaj z bezpiecznego połączenia i upewnij się, że potencjalni klienci wiedzą, że Twoje połączenie jest bezpieczne.

18) Odpowiadaj szybko  na pytania potencjalnych klientów, mając widoczne i w pełni opracowane zasady dotyczące obsługi klienta oraz gromadzenia i wykorzystywania danych klientów.

19) Upewnij się, że Twoja witryna korzysta z responsywnego projektowania stron internetowych, aby każdy mógł wygodnie zobaczyć i korzystać z Twojej witryny bez względu na to, z jakiego urządzenia korzysta – komputer stacjonarny, smartfon, tablet itp.

20) Jeśli sprzedajesz coś online, skorzystaj z koszyka i bezpiecznej metody płatności dla kart kredytowych.

Udostępnij witrynę internetową

21) Umieść adres swojej witryny internetowej na materiałach reklamowych, w tym na wszystkich wizytówkach, broszurach, papierze firmowym i reklamach.

22) Wprowadź nazwę i adres URL swojej witryny w podpisie w e-mail.

23) Nie zapomnij wspomnieć o swojej witrynie internetowej, gdy łączysz się lokalnie.

24) Użyj mediów społecznościowych do promowania swojej strony internetowej. Skonfiguruj stronę na Facebooku, Google, Pinterest dla swojej firmy – lub na wszystkich z nich i używaj ich regularnie, aby kontaktować się z rynkiem docelowym i wysyłać do swojej witryny.

25) Nie zapomnij użyć wszelkich specjalnych narzędzi, jakie zapewnia każda platforma mediów społecznościowych, takich jak Google Hangouts lub grupy LinkedIn, aby budować relacje i społeczność.

26) Umieść reklamy w wybranych mediach społecznościowych, aby przyciągnąć ruch do Twojej strony internetowej.

27) Uczestnicz w forach i grupach internetowych jako ekspert. Możesz umieścić nazwę firmy i adres URL witryny jako odpowiadający.

28) Uzyskaj bezpłatną reklamę swojej witryny, stając się cenionym źródłem dla pisarzy. 

29) Korzystaj z informacji prasowych, gdy masz coś do ogłoszenia, na przykład nowy e-book, który napisałeś. Wyślij je e-mailem do mediów, klientów, przyjaciół i współpracowników.




Co to jest Wirtualne Biuro? 12:42, dnia 16 czerwiec 2022r.
Co to jest marketing internetowy? 08:21, dnia 03 sierpień 2022r.

Komentarze

Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Napisz komentarz

Imię:*
Email:*
Komentarz:*